Monday, July 12, 2010

introduction to myself

ku gelar diri ku HAFIZ. hafiz berasal dari melaka kini menuntut di perlis. hafiz mempunyai kecenderungan minat yang unik. hafiz sangat meminati bidang seni terutamanya kesenian islam.

hafiz juga mahir dalam persilatan ( PSSGM ) dan turut menyandang bengkung gurulatih


hafiz mendapat pendidikan rendah di sebuah sekolah di melaka. cuma sebuah sekolah kampung sahaja. namun di sekolah inilah aku mula menuntut ilmu hingga mendapat 5A dalam UPSR. berbekalkan kejayaan itu, aku ditawarkan ke sebuah sekolah asrama penuh di ibu kota kuala lumpur.



ketika sekolah menengah, pelbagai pengalaman aku lalui. selepas lima tahun disana aku menduduki SPM. kemudian aku ditawarkan ke kolej matrikulasi melaka. namun kerana cara pembelajaran di matriks yang sukar dan memaksa aku bekerja keras, aku membuat keputusan meninggalkan matriks selepas mendapat tawaran ke UiTM dalam jurusan diploma sains. dan kini, aku bergelar mahasiswa.

No comments: